niedziela, 2 czerwca 2013

Opowiadanie 7

                                                                      Oczami Eddiego
  "Ta ...Dobranoc Victorze. Ciekawe co znowu kombinują? Dlaczego tata cały czas się w to miesza?"- mówiłem sam do siebie, jednocześnie słuchając, czy Victor już poszedł.
Usłyszałem trzask drzwi. Victor poszedł do piwnicy. Usiadłem na łóżku i dopiero wtedy zdałem sobie sprawę z tego, że Fabian jest w pokoju.
" No to za godzinę spotkanie Sibuny, tak?"-zapytał Fabian
"Eee...tak"-odpowiedziałem
Przez całą tą godzinę myślałem o Patrici. O tym, czy nie zdążyła odpowiedzieć na moje pytanie ze względu na to, że Victor nam przeszkodził, czy tylko dlatego, że zastanawiała się na odpowiedzią. O jej pięknym uśmiechu, o tym, że powiedziała do mnie "kochanie"...
" Eddie idziemy? już 23.00"- zapytał Fabian
"Co, już? No tak idziemy"- odpowiedziałem zaskoczony
Oczywiście spotkanie Sibuny odbyło się na strychu. Gdy przyszliśmy na miejsce wszyscy już tam byli. Patricia siedziała obok Amber i K.T, więc ja usiadłem pomiędzy Niną i Fabianem, a Alfie siedział gdzieś w kącie.
" Jeśli teraz jest zebranie Sibuny to znowu coś się dzieje. W zeszłym semestrze pewnie też coś się działo?"- zapytała Nina
" Och tak. W zeszłym semestrze obudziło się wielkie zło- człowiek w kapsule- zły Rober Frobisher-Smythe. Do naszej szkoły przyszła nowa nauczycielka Denby."- odpowiedział Fabian
"Caroline Denby, oczywiście"- dokończyłem.
Cały czas patrzyłem tylko na Patricie. Nie umiałem się skupić.Była taka piękna.
                                                                  Oczami Patrici
Cały czas czułam na sobie wzrok Eddiego. Po prostu nie spuszczał go ze mnie. Ja odpowiadałam mu tym samym, co chwilę się uśmiechając.
"Rozumiem. To co teraz się dzieje Eddie?"
"Eddie...?"
"Eddie!" krzyknęła Nina
"Ach tak, sorka."- odpowiedział Eddie
Zaśmiałam się. Eddie zrobił to samo.
"No dobrze..."- kontynuował rozbawiony Eddie.
" Patricio?"- powiedział
"No ok. Dzisiaj przechodziłam obok gabinetu Victora i usłyszałam jak rozmawia ze Sweetem. Gadali, że ich stowarzyszenie wznawia działalność, i że zło na nowo zawładnie światem"- na nowo opowiedziałam o tym co dzisiaj słyszałam.                   
                                                            Oczami Eddiego
" Sorka, ale jestem bardzo głodny. Powiecie mi o wszystkim jutro w szkole."- powiedział Alfie.
" Alfie ty ciągle jesteś głodny. Nie możesz chwilę zaczekać?"- zapytała zdenerwowana Amber.
"No tak, ale teraz to naprawdę jestem bardzo głodny"-odpowiedział
"No dobra Afiie możesz iść. Jutro ci wszystko powiemy"- powiedziała Nina
Alfie poszedł.
" O nie zapomniałem o pracy domowej. Wybaczcie mi. Muszę iść ją zrobić"-powiedział zawstydzony Fabian.
" No to może resztę omówimy jutro w szkole, okey?"- zapytała Nina
"Okey"-odpowiedzieliśmy.
Fabian poszedł na dół do swojego pokoju. Nina, Amber i K.T też. Patricia również chciała wrócić do swojego pokoju, ale ją zatrzymałem.
" No, gaduło nie odpowiedziałaś na moje wyznanie."zaśmiałem się
" No, ja Eddie..."- próbowała odpowiedzieć
Nagle usłyszeliśmy trzask drzwi.
"Victor!"-powiedziałem
Staliśmy tam i nie wiedzieliśmy co zrobić. Victor szybko wszedł po schodach i ujrzał nas obok swojego gabinetu, przy którym rozmawiałem z Patricią.
"Co wy tu robicie?! Już dawno powinniście spać!"- krzyczał Victor
"Ee... no Victorze jutro mamy małą rocznicę..."- ściemniała Patricia
"Jutro mijają 2 miesiące odkąd ze sobą chodzimy"-kontynuowała Patricia
" Eee... Tak, tak"- potwierdziłem
"Hmm... Emm...ohh... dobrze, ale macie iść już spać! Jutro porozmawiacie o tych sprawach!"- mówił zmieszany Victor.
Victor poszedł do swojego gabinetu.
"Wow, Patricio, ale ściemniałaś z tą rocznicą. Kiedy wpadłaś na taki pomysł?- zapytałem ją
"No Eddie, Eddie..."- tyle odpowiedziała smutnym głosem.
Zobaczyłem w jej oczach łzy.Pobiegła do swojego pokoju. Ja też poszedłem smutny do pokoju.
" O co chodziło Patrici?"-pomyślałem.
Położyłem się do łóżka i powoli zasypiałem.
Okey, macie to 7 opowiadanie. No i długie:) Następne opowiadanie postaram się dodać jutro. Pa:*

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział !!!! Nie moge się doczekać następnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział. Zmieniłaś wygląd strony... ten jest o wiele lepszy <33 ~BlackAngel

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Już się domyślam co bd dalej ^^ .
    ~Sibuna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział!!! dawaj następny:)

    OdpowiedzUsuń