piątek, 28 czerwca 2013

Opowiadanie 21

                                                                      Oczami Patrici
  Słowa Eddiego dodały mi otuchy. Zaprowadził mnie do domu. Później poszedł ze mną na górę. Stanęliśmy przy drzwiach do pokoju. Eddie stanął naprzeciwko mnie.
"Wszystko już w porządku?"- zapytał
"Chyba tak..."- odpowiedziałam niepewnie
"Jakby się coś działo pomyśl o mnie..."- powiedział uśmiechając się do mnie.
Odpowiedziałam tym samym. Potem Eddie pocałował mnie czule w usta.
"Dobranoc Gaduło"- powiedział
"Dobranoc"- odpowiedziałam
Joy siedziała na swoim łóżku i czytała książkę.
"Gdzie byłaś?"- zapytałą
"Z Eddiem..."- odpowiedziałam szybko
"Aaa... Randka?"- ponownie zapytała
"No tak jakby. W każdym razie można to tak nazwać"- odpowiedziałam
"Nie zadawaj mi tyle pytań, lepiej powiedz gdzie ty byłaś, bo na pewno nie siedziałaś na tyłku tutaj"- powiedziałam
"Okey, okey. Ja też byłam z Jeromem na randce, wiesz gdzie?" - cieszyła się
"No nie wiem. Może w barze"- zażartowałam.
"Haha... śmieszne. Byliśmy w restauracji!"- Joy była naprawdę szczęśliwa.
"Fajnie Joy..."- powiedziałam ciesząc się jej szczęściem.
Wzięłam piżamę i poszłam się przebrać do łazienki. Będąc już w niej umyłam się, a potem przebrałam. Chciałam zmyć też resztki makijażu. Pochyliłam się ku lustrze i... skamieniałam. W lustrze ukazała mi się mama Eddiego mówiąca "Pilnuj Eddiego, tylko ty jesteś w stanie go ochronić" Stałam przed tym lustrem kilka minut  i nie wiedziałam co ze sobą zrobić. W końcu  przerażona wyszłam z łazienki.
                                                                     Oczami Eddiego
 Gadałem z Fabianem w pokoju o tym wszystkim  co się przed chwilą wydarzyło w krypcie. Fabian nie mógł w to wszystko uwierzyć i powiedział, że najlepiej będzie jak się już położy. Ja miałem zamiar zrobić to samo, bo wszystko co się teraz działo przerastało mnie. Nagle do pokoju weszła Patricia z kocem i poduszką. Stanęła przede mną i uśmiechnęła się.
"Co ty tu robisz Patricio?"-zapytałem zaskoczony
"No wiesz wolę być przy tobie, bo pod moim łóżkiem jest olbrzymi pająk"- byłem pewny, że to zmyśliła. Przecież ona by się nie bała tego pająka.
"Uhm... No nie mam nic przeciwko temu, żebyś tu była"- powiedziałem
"Okey, to ja się położę i najlepiej będzie jak ty też już pójdziesz spać"- powiedziała
"Czekaj nie myślisz chyba, że pozwolę ci spać an podłodze?"- zapytałem
Patricia spojrzała na mnie jakby nie wiedziała co powiedzieć.
"Oczywiście, że nie! Wskakuj do łóżka..."- odpowiedziałem na własne pytanie
"Naprawde? Okay"- zgodziła się
"Ej wy, zakochani! Już dziesiąta! Spać!"- wkurzył się Fabian
"Ach no tak, Sorka!"- odpowiedziałem
                                                                    Oczami Patrici
Cały czas się wierciłam. Nie umiałam zasnąć. Kiedy już spałam, nieoczekiwanie budził mnie ze snu jakiś koszmar. Myślałam o tym co się stało w łazience. Dlaczego mama Eddiego? Przecież jest w ekipie zła? Czemu mnie ostrzegła? Zerknęłam na Eddiego. Miał otwarte oczy.
"Nie umiesz zasnąć Gaduło?"- szepnął
"No właśnie, a ty?"- zapytałam
"Też. Jutro sobota. Pójdziemy gdzieś?" zapytał
"Ta... do krypty? Jasne."-odpowiedziałam
"Nie, nie. Chodziło mi raczej o randkę"- poprawił mnie
"
"Ooo... Okay. "- powiedziałam zaskoczona
"No to wyśpij się"- dodał Eddie
"Hmm... ty też"- uśmiechnęłam się lekko.
Cały czas byłam uśmiechnięta. Wreszcie zadowolona, spokojnie zasnęłam.
 No i jak? Dzisiaj wzięło mnie jakoś na gify :) No i co? Wakacje! Yay! Cieszycie się? Dzisiaj już ostatni odcinek 3 sezonu TDA :( A i po dzisiejszym odcinku ma być jeszcze film Touchstone of Ra? Jak tak, to super!:* Następne postaram się dodać w weekend, ale nie jestem pewna. Zależy od komentarzy... :*
xoxo

8 komentarzy:

  1. Dodawaj jak najszybciej nextaa!
    Kocham Twoje opowiadania :D I PEDDDIEEEEEEE! :*
    Niech oni będą ze sobą, niech się im nie dadzą.

    Mama Eddiego, dobra? czy zła.. ?

    Czekam na nexta! Lada moment nexta ;)

    Buziaki i zapraszam do siebie :
    loveinhouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super daj następny i więcej takich momentów z Peddie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dodawaj więcej takich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się kolejnych....

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie opowiadanie

    OdpowiedzUsuń