niedziela, 2 czerwca 2013

Opowiadanie 6

                                                                   Oczami Eddiego
   W salonie byli Fabian, Nina, K.T., Alfie, i Amber, czyli cała Sibuna! Podszedłem do nich z Patricią i powiedziałem:
"Spotkanie Sibuny dziś o 23.00"
" Och yeah! Sibuna, Sibuna!"-cieszyła się Amber
" Okey"-odpowiedział Fabian
Potem wszyscy odeszli do swoich pokoi.
" Myślałam, że teraz o tym pogadamy.."- powiedziała Patricia
" No wiesz, chcę spędzić z tobą trochę czasu"-odpowiedziałem
"Ooo..."- uśmiechnęła się
Usiedliśmy razem na kanapie. Na początku porozmawialiśmy.
"Wiesz Patricio, naładowałem moją komórkę...- powiedziałem
"O nie..."-odpowiedziała
"Dzwoniłaś tylko 10 razy? Myślałem że bardziej za mną tęskniłaś?"- powiedziałem zupełnie poważnie, w duchu jednak nie mogłem powstrzymać się od śmiechu.
" Co? Eddiee.... ale jak to? Ty na serio uważasz, że...?"- mówiła zaniepokojona Patricia.
" Ej... Gaduło! Spokojnie tylko żartowałem! Haha.... Naprawdę tak za mną tęskiłaś?-zapytałem
"Eddie! No ja... Tak tęskniłam za tobą!- odpowiedziała
" Och, gaduło jesteś taka romantyczna...."- powiedziałem rozbawiony
"Haha, ale jesteś zabawny, kochanie!- powiedziała
"Kochanie?! Och Patricio....- totalnie mnie zamurowało. Patricia i "kochanie"?
"Eddie... znaczy Edd..." nie dokończyła
 Przerwałem jej pocałunkiem. Po pocałunku Patricia zerknęła na mnie i uśmiechnęła się.
"Kocham cię"-powiedziałem
Patricia nie zdążyła odpowiedzieć.
" Macie dokładnie 5 minut, a potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka!"
"O i znowu się zaczyna. Dobranoc gaduło!" powiedziałem do Patrici
"Dobranoc"-odpowiedziała.
Poszedłem do swojego pokoju.
No to 6 opowiadanie gotowe. Może dodam jeszcze jedno dzisiaj, chcecie?

3 komentarze:

  1. Okey! Opowiadanie 7 już mam napisane. Chcecie, żebym je dodała dzisiaj, czy jutro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział ! Dodaj dzisiaj kolejny jak możesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj dodaj jak masz ! Proszę <3 .

    ~Sibuna

    OdpowiedzUsuń