wtorek, 2 lipca 2013

Opowiadanie 23

                                                                    Oczami Eddiego
 Bitwa na balony naprawdę się udała. Powli się ściemniało, więc już postanowiliśmy, że wrócimy na piknik. Szliśmy zadowoleni w dodatku cali mokrzy. Wreszcie dotarliśmy i usiadliśmy na kocu. Zapaliłem świeczki.
"I jak ci się podobał dzisiejszy dzień?"- zapytałem ciekawy odpowiedzi
"Było cudownie"- odpowiedziała zadowolona
"Tylko zimno jakoś nie sądzisz...?"- powiedziała
Dotknąłem jej dłoni, były lodowate. Na dodatek była cała przemoczona.
"Czekaj, zostawiłem tu moją kurtkę"- powiedziałem i otuliłem ją nią.
"Dzięki o wiele lepiej"- dodała
Dokończyliśmy nasz piknik.
"Słyszałamm Jessica z tobą flirtowała?"- zapytała
"Ee... no być może.Nawet tego nie zauważyłem."- powiedziałem
Patricia w błyskawicznym tempie wstała.
"To zaraz nawet nie zauważysz jak będzie cię całować"- krzyczała
"Patricio, ja, ja... tylko powiedziałem, ale ona... ty...ja.."-nie wiedziałem jak mam jej się wytłumaczyć
"Och, Eddie za dużo gadasz"- zaczęła się śmiać i pobiegła w stronę domu Anubisa.
"Ach tak, teraz to przesadziłaś Gaduło"- powiedziałem i pobiegłem za nią.
Udało mi się ją dogonić. Stanąłem naprzeciw jej. Spojrzałem jej w oczypo czym powiedziałem
"Nie wyobrażasz sobie nawet jak bardzo mi na tobie zależy"
Pocałowałem ją.
Wróciliśmy do domu Anubisa. Na widok osób, które tam zobaczyłem bardzo się zdziwiłem.
                                                              Oczami Patrici
  Eddie stanął jak wryty.
"Co jest Eddie,zobaczyłeś ducha?"- zapytałam
Na korytarzu stali rodzice Eddiego. Poszłam się przywitać.
"Dobry wieczór"- powiedziałam
"Dobry wieczór Patricio" odrzekli
"Muszą z tobą porozmawiać"- dodał Swet
"Uhm... tylko pozwoli pan, że się przebiorę"-odparłam
                                                               Oczami Eddiego
"O co chodzi tato?"- spytałem
"Zaraz się wszystkiego dowiesz"- odpowiedział złowrogim tonem
"Och,Eddie idź się przebrać.Jesteś cały mokry"- mówiła mama
"Mówisz?"- zapytałem z ironią
Poszedłem się przebrać.
"Hej Eddie, co jest?"- przejął się Fabian widząc moją zaskoczoną minę.
"Rodzice przyszli..."- odpowiedziałem
"Oho... ciekawe czego chcą?"-zapytał
"Tata chce rozmawiać z Patricią"- odpowiedziałem
Przebrałem się i ponownie wróciłem na korytarz. Patricia też już schodziła ze schodów.
"Usiądźmy w salonie"- zaproponował Sweet
"To dobry pomysł"- poparła go mama.
 Wszyscy usiedliśmy w salonie.
"A więc,o czym chciał pan ze mną rozmawiać"- zapytała Patricia
"Raczej chciałem cię poinformować"-zaczął Sweet
Przez cały czas moja mama patrzyła na Patricie smutnymi oczami.
"Patricio, zost..."- nieskończył
"Kolacja!"- przerwała mu Trudy
"Państwa też serdecznie zapraszam"- dodała zwracając się do moich rodziców.
 Podobało się? Bardzo dziękuję za te nominacje:) Post o tym postaram się zrobić w piątek lub sobotę. Niedawno dowiedziałam się, że jedziemy na wakacje do Chorwacji i nie wiem czy tam gdzie będziemy mieszkać, będzie internet. Jeśli będzie to oczywiście zabiorę ze sobą laptopa i postaram się pisać na blogu. Będę tam 2 tygodnie. Jedziemy w sobotę. No to jeszcze raz dziękuję za nominacje. Może uda mi się napisać następne jutro:*

9 komentarzy:

  1. Super!Ciekawe co rodzice Eddie'go chcą powiedzieć Patricii...Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz dodać next jutro! MUSISZ!
    Matko.. Jak pan Sweet mówił.. Żeby tylko nie było, że jest wyrzucona?! Dlaczego tak myśle..?! :(
    NIE RÓB MI TEGO! NIECH BĘDZIE OK.. !

    Czekam na next, naprawdę dodaj jak najszybciej!

    Zapraszam również do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szkoda ze moze nie bydzie przez całe 2 tygodnie opowiadan ale fajnie było.a co chcieli powiedzien patriicii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok. Jutro next:) A co chcieli powiedzieć Patrici? Dowiecie się właśnie jutro:) Może jakieś sugestie? I tych opowiadań chyba naprawdę nie będzie 2 tygodnie, bo teraz się dowiedziałam, że tam nie ma wi-fi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. aha to szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Patricio zost.. ? Jedyne co mi przychodzi do głowy do zostajesz przeniesiona.. xd wiem głupie skojarzenie.. świetny rozdział jak wszystkie innee cudowne ! <3333 dodawaj szybko kolejnyyyy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No a mi właśnie jakoś się kojarzy zostajesz wydalona czy wyrzucona.. Ale oby to nie było prawdą! Proszę!
    A nawet jakby to wiem, że Eddie nie pozwoli przecież.
    No i czekam na next!

    OdpowiedzUsuń