sobota, 6 lipca 2013

Oowiadanie 27

                                                                      Oczami Eddiego
Wyszliśmy na dwór. Bardzo się zdziwiłem bo na dworze, było już ciemno, a na niebie świeciły gwiazdy i księżyc.
"Dzisiaj jest pełnia?"- zapytała Patricia spoglądając na księżyc.
"Chyba tak"- spuściłem z niej wzrok i spojrzałem na księżyc.
Lecz po chwili oderwałem wzrok z księżyca i spojrzałem ponownie na Patricie.
"Wyglądasz bajecznie w świetle księżyca"- powiedziałem
"Powaga? Nie jesteś w tym momencie zbyt romantyczny?"- zapytała
"Myślę, że nie. No może troszkę"- odpowiedziałem
"Ahaa, to dziękuję"- powiedziała
"Poobserwujemy gwiazdy?"- zapytałam
"Oczywiście"- odpowiedziała
Położyliśmy się na trawie.
"O zobacz! Spadająca gwiazda!"- krzyknęła Patricia i wskazała na nią
"Pomyśl życzenie"- powiedziałem
"Już"- szybko odpowiedziała
"Jakie było twoje życzenie?"- zapytałem
"A można je wyjawić?"- spytała
"Mi chyba możesz"- powiedziałem
"Hmm... masz rację"- odpowiedziała
"Ale najpierw ty mi powiedz swoje"- droczyła się ze mną
"Och, no dobrze"- odpowiedziałem
"Żeby nic nas nie rozdzieliło"- powiedziałem jej moje życzenie
"A teraz ty"- czekałem na jej odpowiedź
"Żeby było tak jak jest teraz"- odpowiedziała
"I będzie...Obiecuję"-powiedziałem
"Kocham cię"- dodałem
"Mhm... ja ciebie też"- stwierdziła
Nieoczekiwanie coś zaczęło świecić.
"Naszyjnik"- szepnęła Patricia
Wyjęła go.Potem spojrzała w stronę lasu. Ja zrobiłem to samo. Jeden punkt świecił w oddali.
"Może chodzi o to, że mamy tam pójść?"- zapytała
"To chodźmy"- stwierdziłem
Poszliśmy w stronę święcącego punktu. Im bliżej byliśmy tym naszyjnik mocniej świecił, w końcu dotarliśmy do świecącego punktu. Była to krypta.
"Przyłóż naszyjnik tutaj"- powiedziałem
Krypta otworzyła się. Weszliśmy do środka.
Podobało się. Zostawiam was w niepewności. Co będzie dalej? Piszcie w komentarzach. Biorę zeszyt z opowiadaniami do Chorwacji i w wolnych chwilach będę pisała nowe :) Będę tęsknić:*
Do zobaczenia! Pa:*

4 komentarze:

  1. Buuuu. Nie chcę takiej długiej przerwy! Nie chcę!;(

    Pat i Eddie <3 Bajka! :*

    Głupia Jess, ale co tam.. Eddie musi ochronić Pat słyszysz?!
    Jak wrócisz, masz dodać taki długi rozdział, że szok! Proszę..
    Też będę tęskniła. ;*

    Zapraszam do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com --- dobijamy do 18/20 komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudneee :33333 A kiedy dodasz kolejny ?. : P

    OdpowiedzUsuń