wtorek, 6 sierpnia 2013

Opowiadanie 33

                                                                     Oczami Patrici
   Razem z Sibuną pobiegliśmy do pokoju Eddiego i Fabiana.
"O co chodzi?"- zapytał Eddie
"Znaleźliśmy w jednej z książek informacje na temat tych drzwi"- odpowiedziała Nina
Fabian podszedł do szafki i wyciągnął nieco zakurzoną książkę. Raczej powiedziałabym, że to nie zwykła książka, ale księga.
"Która to była strona?"- spytał Fabian zwracając się do Niny
"761"- odpowiedziała
"Okay, mam"- powiedział Fabian
Na tej stronie znajdował się rysunek drzwi i jakieś informacje.
"Słuchajcie"- odrzekła Nina i zaczęła czytać
"Drzwi poświęcenia.
   Teraz tylko Ty już wybrać musisz, czy ratujesz siebie i do domu wrócisz, czy też chcesz ratować tego kogo kochasz. Musisz mądrze wybrać inaczej będziesz szlochać.
Zaczynając od lewej- tylu sprawiedliwych. Następnie jednego mniej do walki staniesz silny. Ostatnia cyfra jedyną być musi, osoba wybrana pokój światu przywróci."
  Nastała cisza. Nikt nie wiedział co ma powiedzieć. W końcu Eddie przerwał denerwującą ciszę.
"No to wiemy chociaż co to za drzwi"
Nikt nie odpowiedział. Nawet ja nie byłam w stanie nic powiedzieć. Patrzyłam tylko na Eddiego. Te "informacje" były niezbyt jasne.
"Ej ludzie! Musimy zająć się tą sprawą"- zawołał Eddie
"Tak, masz rację"- odpowiedział Fabian
"Sibuna"- dodał i uczynił znak
"Sibuna"- odpowiedział każdy robiąc to samo
Eddie przeczytał jeszcze raz tekst.
"(...) osoba wybrana pokój światu przywróci..."- skończył
Wszyscy patrzyli w tym momencie jedynie na Ninę. Ona rzuciła nam pytające spojrzenie.
"Osoba wybrana, czyli chyba ty Nino"- powiedział Fabian
"Eee... no nie wiem to możliwe"- odpowiedziała
"Tylu sprawiedliwych?"- powiedział z zapytaniem Alfie
"No, może chodzi o nas. My jesteśmy po dobrej stronie prawda? I jest nas 7."- odpowiedziała Amber
"Tak, tak Amber jesteś genialna."- powiedział Eddie
"No wiem. Nie tylko ślicznie wyglądam"- odrzekła i uśmiechnęła się
"Taa Amber"- Eddie rzucił jej spojrzenie typu "serio?".
"(...) staniesz silny..."- zacytowała K.T
"Nie wiem, ale na początku było "zaczynając od lewej", czyli od czego? Od lewej strony drzwi?"- zapytał Alfie
"Hmm... Mam! Chyba chodzi o stronę"- powiedziała Nina
"O co?"- spytał Alfie
No o numer strony. 761"- odpowiedziała
"Alfiee..."- upomniała go Amber
"Tak, tak to możliwe, a więc 7- tylu nas jest tak? Amber, Patricia, Eddie, Alfie, Nina, K.T i ja. Tyle tych "sprawiedliwych". Później jest 6?"- gadał Fabina
"Może ktoś zdradzi?"- zaproponował Eddie
"Może"- odpowiedział mu Fabian
"I ostatnia cyfra to 1"- przyłączyłam się do tej trudnej rozmowy
"Osoba wybrana, Nina"- powiedziała Amber
"Amber nie wiesz, czy to ja"- upomniała ją Nina
"Ale na razie możemy przyjąć, że to ty"- dodał Eddie
"Dobra"- odpowiedziała przewracając oczami.
Amber uśmiechnęła się i przytuliła przyjaciółkę.
K.T wstała i pociągła za sobą Eddiego. Musiałam ich podsłuchać.
"Muszę ci coś powiedzieć"- zaczęła
 Dodałam:) Kocham te wasze komentarze<3 Następne za 10 komentarzy. Jak myślicie co K.T chce powiedzieć Eddiemu?
Pozdrawiam, xoxo

15 komentarzy:

  1. NWM xDDD Super czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ona mu tylko miłości nie wyzna,bo się wkurzę!
    Rozdział świetny!Czekam na kolejny i mam nadzieję,że będzie szybko!I niech będzie dłuższy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z powyższymi komami <3 Rozdział swietny , ale mało peddie i jest taki jakoś krótki.. Hmm,... xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział cudownyy ! <3
    Faktycznie mało Peddie.
    No i jak KT faktycznie powie coś Eddiemu, że go kocha czy coś to..! OMG! Oby po prostu tego nie powiedziała.
    Hmm. Ale jak nie to, to co? !
    Dobra, nie wiem sama..
    Czekam na next.!
    I na Peddie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super no mało peddie ale i tak odjazd.
    lepiej żeby kt nie powiedziała że go kocha albo żeby go nie pocałaowała albo inne takie .
    musiałaś teraz przerwać
    dawaj szybko next
    a ty kt strzeż się

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę już next!
    Czemu czekasz na 10 kom. ? Lepiej dawaj już następny! :D

    Pozdro,
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ,jestem taaaka ciekawa/Patricia Williamson

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochani nie mam weny! Następne będzie pod koniec wakacji...
    Przepraszam za nieobecność, ale byłam na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award. Szczegóły na moim blogu tda-peddie.blogspot.com
    Gratuluję :* Pozdrawiam Łucja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :* Dopiero dzis odnalazłam twojego bloga i od razu przeczytałam wszystkie opowiadania! Są świetne! Czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wstaw kolejny rodział :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Łucjo za nominację:))

    OdpowiedzUsuń